Педагогічний колектив школи працює над
науково-методичною проблемою:
Удосконалення навчально - виховного поцесу
шляхом диференціації навчання, упровадження нових
педагогічних технологій.
Система роботи над
науково-методичною проблемою:
Завдання методичної роботи
в Ленковецькій загальноосвітній школі
І-ІІІ ступенів у 2013-2014
н.р.:
·
глибоке і
всебічне освоєння і реалізація в практичній діяльності школи принципів розвитку
національної системи освіти;
·
інформаційне забезпечення педагогічних
працівників з питань педагогіки, психології, фахових дисциплін; систематична інформація про нові методичні
рекомендації, публікації щодо змісту та методики навчально-виховної роботи,
глибоке вивчення відповідних державних та нормативних документів;
·
систематичне вивчення та аналіз
навчальних планів, програм, підручників, методичних розробок, інструкцій,
рекомендацій щодо змісту, форм і методів проведення уроків, позакласної та
позашкільної роботи, усього навчально - виховного процесу ;
·
всебічний
розвиток творчих здібностей педагогів, формування в них навичок
науково-дослідницької роботи, зацікавленості новими педагогічними технологіями;
·
створення
організаційних умов для безперервного вдосконалення фахової освіти,
кваліфікації педагогічних працівників і підвищення професійної майстерності
кожного вчителя;
·
пріоритетність
особистісно - орієнтованого навчання.
·
робота педагогічного колективу з обдарованими дітьми ;
·
розвиток
учнівського самоврядування в умовах демократизації суспільства ;
·
вивчення стану
навчальних досягнень учнів, рівня якості уміння, вихованості учнів, виявлення
труднощів у роботі;
·
удосконалення
духовно - морального виховання підростаючого покоління
·
упровадження в
навчально-виховний процес новітніх теоретичних розробок, передового досвіту,
сучасних педагогічних технологій;
·
вивчення,
узагальнення та пропаганда перспективного досвіду вчителів;
·
вивчення і
використання на практиці сучасних досягнень психолого-педагогічної науки;
·
розвиток
традиційних і пошук нових високоефективних форм методичної роботи.
Форми методичної роботи