Шепетівської районної ради Хмельницької області
Проблема, над якою працює школа:
Реалізація компетентнісно орієнтованого підходу до організації навчально-виховного процесу
як запорука творчої самореалізації особистості вчителя та індивідуального розвитку учня
Місія закладу:
Дитині - підтримку позитивної мотивації, розвиток інтересу;
батькам – оптимальні умови навчання і розвитку дитини;
вчителю – професійне зростання; школі – зміцнення позитивного іміджу;
суспільству – підвищення якості шкільної освіти.
МЕТА:освіта для життя, успішної соціалізації в суспільстві та особистісного розвитку на основі компетенцій.
Завдання закладу:
- Широко впроваджувати в практику навчання компетентнісний підхід: через компетентнісний урок, зміни в методиці, впровадження курсів за вибором, спецкурсів, факультативів
- Формувати в учнів потребу в знаннях, необхідність набуття ключових компетентностей.
- Удосконалювати систему роботи з обдарованими та здібними учнями.
- Модернізувати методичну роботу відповідно до проблеми закладу.
- Формувати у молоді дослідницькі навички, впевненість у власних силах, навичками самоконтролю й самооцінки.
- Урізноманітнювати форми організації самостійної, осмисленої діяльності учнів на основі власної мотивації та відповідальності за результат.
- Стимулювати педагогічний колектив до поширення перспективного досвіду через видавничу діяльність.
- Працювати над осучасненням системи виховної роботи відповідно до Концепції національного виховання .
- Розвивати інформаційно-комунікаційну компетентність педагогів.
- Заохочувати учнів до самостійного здобуття знань, зокрема і через участь у програмах дистанційного навчання.
- Організувати педагогічний і соціально-психологічний супровід розвитку обдарованих та здібних учнів.
- Працювати над формуванням корпоративної культури учасників навчально-виховного процесу.
- Поповнювати методичну, матеріально-технічну, дидактичну і нормативно-правову складові творчих лабораторій педагогів і методичного кабінету закладу.
У 2015-2016 навчальному році в школі працюють 22 педагоги.
З них: основних працівників – 20; сумісників – 1.
Розподіл педагогічних працівників за освітньо-кваліфікаційним рівнем (освітою):
Вища (бакалавр, спеціаліст, магістр) – 21 (95% від загальної кількості);
Базова вища – 1 (5%)
За кваліфікаційними категоріями:
«спеціаліст вищої категорії» – 11(55%)
«спеціаліст І категорії» – 1 (5%)
« спеціаліст ІІ категорії» – 3 (15%)
«спеціаліст» – 3 (15%)
За педагогічними званнями:
«старший учитель» – 2 педагоги.