Неділя, 05.05.2024, 02:29
Вітаю Вас Гість | RSS

Сайт Ленковецької загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів

Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 54
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Форма входу

Головна » 2015 » Червень » 21 » Звіт директора Ленковецької ЗОШ І-ІІІ ступенів про свою діяльність на посаді за 2014 – 2015 н. р.
22:22
Звіт директора Ленковецької ЗОШ І-ІІІ ступенів про свою діяльність на посаді за 2014 – 2015 н. р.
Шановні присутні!

Закінчився навчальний рік і ми зібралися сьогодні, щоб зробити певні підсумки роботи колективу школи, оцінити діяльність директора на посаді протягом 2014-2015 навчального року. Відповідно до наказу МОН України «Про запровадження звітування керівників дошкільних, загальноосвітніх та професійно-технічних навчальних закладів» від 28.01.2005 р. №55 керівники дошкільних, загальноосвітніх та професійно-технічних навчальних закладів щорічно після завершення навчального року звітують перед педагогічним колективом, батьківським комітетом, радами закладу про виконану роботу за навчальний рік.

Як директор школи, у своїй діяльності протягом звітного періоду, я керувалася Статутом школи, Правилами внутрішнього трудового розпорядку, Положенням про загальноосвітній навчальний заклад, затвердженим Постановою Кабінету Міністрів України від 27 серпня 2010 р. №778, посадовими обов’язками директора школи, законодавством України, іншими нормативними документами, що регламентують роботу керівника загальноосвітнього навчального закладу.



Загальна інформація про школу


Ленковецька загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів є комунальною власністю Шепетівської районної ради Хмельницької області. Управління та фінансування здійснюється управлінням освіти Шепетівської райдержадміністрації Хмельницької області, якому делеговані відповідні повноваження. Будівля школи прийнята в експлуатацію у 1969 році. Земельна ділянка, яка належить школі, має площу 3,08 га. У 2014-2015 навчальному році нараховується 28 педагогічних працівників ( з них-1 сумісник, 3- у декретній відпустці). По віку – 8 вчителів до 30 років, 6 – від 31 до 40 років, 11 педагогів – від 41 до 50 років, 2 – від 51 до 55 років і 1 має більше 55 років.. В закладі 16 працівників з числа обслуговуючого персоналу. Всього працівників 44. В школі в цьому році навчалося 114 учнів у 11 класах, середня наповнюваність класів становить 10,3 учнів. У початковій школі 4 класи, в яких навчалося 36 учнів; в 5-9 класах – 47 учнів; у 10-11 – 29 учнів.



Кадрове забезпечення


Розстановка педагогів здійснюється відповідно до фахової освіти педпрацівників.У 2014/2015 н.р. школа була забезпечена штатними працівниками на 100%. В цьому році у січні перейшла в іншу школу вчитель початкових класів Рудик В.І. В зв’язку з цим відбулася певна перестановка кадрів – вчитель української мови Петрук В.Д. була переведена вчителем початкових класів . У декретну відпустку у лютому пішла вчитель англійської мови Плахотнюк О.Л., а на її місце, тимчасово. з неповним тижневим навантаженням була прийнята молодий спеціаліст Болух Г.В. При підборі нових кадрів (навіть обслуговуючого персоналу) враховується фахова підготовка, особисті та колективні якості, працездатність, інші характеристики. Час диктує все нові вимоги до вчителя, тому доречним зараз є вміння працювати з комп’ютером, оргтехнікою, про що говорилося вже неодноразово. Однією з умов атестації педпрацівника є вміння користуватися комп»ютером. 23 педагоги школи пройшли навчання по програмі Іntel «Навчання для майбутнього». Було проведено діагностування серед вчителів на рівень володіння комп’ютером. 14 вчителів володіють на високому рівні, на достатньому рівні – 11, всі інші – на середньому. Метою діяльності кожного навчального закладу є надання якісної освіти учням, яка згодом дасть їм змогу бути конкурентоспроможними на ринку праці. Між рівнем знань та «набором» умінь учнів, які вони отримують після закінчення загальноосвітнього та вищого навчальних закладів, і рівнем вимог, який висувають роботодавці під час прийому на роботу, часто існує відчутна різниця. Майстерне володіння персональним комп’ютером та використання певних програмних засобів не є виключенням.

По якісному складу педагогічних працівників наша школа має такі показники:

«Старших вчителів –3 ,

«Відмінників освіти» – 1

вища категорія – 11

«Спеціаліст І категорії – 4

«Спеціаліст ІІ категорії – 3;

«Спеціаліст» -7/



Забезпечення обов’язковою освітою


В основу діяльності педагогічного колективу Ленковецької ЗОШ І-ІІІ ступенів в 2014-2015 навчальному році були покладені Конституція України, Закон України “Про освіту”, Закон України “Про загальну середню освіту”. Педагогічний колектив керувався новим Державним стандартом базової і повної загальної середньої освіти , інструктивно-методичними рекомендаціями Міністерства освіти і науки України щодо вивчення навчальних предметів, « Концепції профільного навчання», “Про шкільну форму для учнів середніх закладів освіти” № 417/1996 року.

Структура загальноосвітньої школи відповідає вимогам чинного законодавства. Діяльність навчального закладу регламентується Статутом, затвердженим начальником відділу освіти та зареєстрованим за номером 16701050006000036 від 03.12.2012року, Правилами внутрішнього трудового розпорядку, двохсторонньою колективною угодою між адміністрацією та профспілковим комітетом закладу, укладеною в 2012 році.
Відповідно до вищеназваних законодавчо-нормативних актів в Україні кожен має право на освіту. Повна загальна середня освіта є обов’язковою.
В навчальному закладі навчається 21 учень, які довозяться з інших сіл.

Протягом року простежувався і певний рух учнів. Так за 2014–2015 навчальний рік прибуло 3, вибуло 0 учнів.

Всі учні мікрорайону школи з метою забезпечення обов’язкової загальної середньої освіти, були охоплені навчанням в закладах різних типів. За педагогічними працівниками школи згідно наказу, який видається щорічно, закріплені вулиці по мікрорайону школи. Щорічно вчителями школи складаються і впорядковуються списки дітей від народження до 18 років.

Всі учні школи внесені в алфавітну книгу, на кожного заведена особова справа учня. Здійснюється чіткий контроль за прибуттям і вибуттям учнів зі школи і в школу, на що є відповідні документи (довідки, накази по школі).

З метою забезпечення належних умов для здобуття повної загальної середньої освіти, згідно “Положення про індивідуальну форму навчання в загальноосвітніх навчальних закладів” було організовано індивідуальне навчання для учня 9 класу Захарця Віталія (за програмою 9 класу – 14 годин).

Питання відвідування учнями навчальних занять контролюється адміністрацією та класними керівниками, розглядається на нарадах при директору та засіданнях педагогічних рад. Запізнення учнів на уроки контролюється черговим адміністратором, черговими учнями, членами учнівської ради внутрішніх справ, вчителями. Єдиним документом, що підтверджує пропуски занять по поважній причині є довідка від лікаря у школі ІІІ ступеня, у школі І та ІІ ступеня на 1 день дозволяється записка від батьків. Допомогу у контролі відвідування навчальних занять особливо дітьми схильними до правопорушень надавала соціальний педагог Макарова Яна Андріївна.



Методична робота


У школі діє певна система методичної роботи. ЇЇ сітка створена на діагностичній основі. Педколектив працював над науково-методичною проблемою « Удосконалення уроку як засобу розвитку творчої особистості вчителя і учнів». Керівництво методичною роботою здійснювала методична рада, яку очолює заступник директора з навчально-виховної роботи Кузьменко Оксана Валеріївна.

До реалізації завдань методичної роботи активно залучаються вчителі, які мають педагогічні звання та вищу кваліфікаційну категорію. Вони є керівниками шкільних, районних методичних об’єднань, творчих груп, наставниками молодих учителів. За їх активної участі проходять предметні тижні, методичні засідання тощо. В 2014 – 2015 навчальному році на базі школи працювали такі МО:

- природничо-математичного циклу (керівник Максимчук Л.Ф.)

- гуманітарного циклу (керівник Криворчук Ю.М..);

- вчителів початкових класів (Наумець Л.Г.. .);

- вчителів спортивних та трудового циклів ( Євтушок Ю.І.)

- класних керівників (Дячук Т.А.).

Семінари:

- інформаційний вісник (Кислюк О.І.);

- психолого-педагогічний семінар (Дерезюк Н.О).

Школи:

- передового педагогічного досвіду (Євтушок Л.М.);

Результативною була робота всіх методичних об’єднань та груп. Потрібно активізувати роботу постійно діючих семінарів та вищеназваної школи. Адже саме ці форми роботи мають сприяти зростанню педагогічної майстерності вчителів, внаслідок чого має зростати рівень навчальних досягнень учнів.

У 2014-2015 навчальному році атестувалося 5 учителів. За результатами атестації учителю Колбі О.В. встановлено кваліфікаційну категорію «Спеціаліст І категорії», Дячук Т.А., Наумець Л.Г. – встановлено кваліфікаційну категорію «Спеціаліст вищої категорії». Євтушок Л.М. – проатестовано на відповідність раніше присвоєній кваліфікаційній категорії «Спеціаліст вищої категорії» та підтверджено педагогічне звання «Старший вчитель».
Педагоги школи активно залучаються до роботи у районних семінарах, засіданнях творчих та ініціативних груп, науково-практичних конференціях тощо.

2 вчителів школи брали участь у районному конкурсі «Учитель року- 2015»:Дячук Т.А., Криворчук Ю.М.

Аналіз якісного складу та освітнього рівня педагогічних працівників школи дозволяють зробити висновок про можливість проведення навчально-виховного процесу на високому рівні. Адже найкращий критерій оцінки професійної компетентності педагога – це досягнення дітей в опануванні його предмета. Тому кожному педагогу варто замислитися про результати своєї праці.

Керівництво закладом здійснює директор, але основним колегіальним органом управління загальноосвітнім навчальним закладом є педагогічна рада, повноваження якої визначається Положенням про загальноосвітній навчальний заклад. Було проведено 9 засідань педагогічної ради: 4 з яких – тематичні, а решта - організаційні. Наради при директору проводилися щомісяця.

Однією з проблем у науково-методичній роботі залишається вивчення, узагальнення та впровадження передового педагогічного досвіду вчителів новаторів.



Результативність навчально-виховного процесу


Результати праці – це основний показник діяльності навчального закладу. Одним з найважливіших результатів є якість навчання.
За результатами 2014-2015 навчального року закінчили школу на бали високого рівня 11 учнів, що становить 10,3 %: 1-4 – 5 учнів, 5-9 –3 учнів, 10-11 – 3 учнів.

На кінець навчального року бали низького рівня мають 4 учні ( в минулому році не було жодного). Хоча за 12-ти бальною системою оцінювання всі бали є успішними, але такий результат говорить про нашу роботу.

По закінченню 9 класу 1 учень одержить свідоцтво про базову загальну середню освіту з відзнакою, 1 випускниця 11-ого класу була нагороджена золотою медаллю. 5 учнів були нагороджені Похвальними грамотами “За особливі досягнення у вивченні окремих предметів»:

- Хацаюк Ірина – світова література;

- Грицюк Карина –біологія;

- Загрубський Віталій – фізичне виховання;

- Швець Владислава – Захист Вітчизни;

- Наумець Олег – Захист Вітчизни.


Учні школи були активними учасниками Всеукраїнських олімпіад з базових дисциплін.

у І етапі взяли участь – 65 учнів;

у П етапі – 40 учнів;

у ІІІ етапі – 2 учні.

Переможцями районних олімпіад та учасниками обласних стали:

- Гінгін Максим(9 клас) – вч.Колба О.В.

- Гогот Мар.яна (11 клас) – вч. Стучинська О.С.

- Костанецький Владислав (10 клас) – вч. Максимчук Л.Ф..

- Грицюк Карина (11 клас) – вч.Кузьменко О.В.

- Гнатюк Ярослав (10 клас) – вч. Стучинська ОС..

- Глушман Ольга (6 клас) – вч. Криворчук Т.А., вч. Дячук Т.А.

Але маємо тільки одного переможця в обласному етапі.

Одним з напрямків роботи з обдарованими учнями була і залишається діяльність секцій МАНу. Для участі в районному конкурсі науково-дослідницьких робіт було представлено роботи 4 учнів: Гогот Мар яна – науковий керівник Стучинська О.С; Гінгін М. – науковий керівник Колба О.В.; Петрук Тетяна – науковий керівник Кузьменко О.В.; Котик Анастасія – науковий керівник Рудик В.І. Всього в секціях МАН у науковому товаристві учнів закладу працює 7 учнів. В цьому напрямку потрібно прикласти більше зусиль для досягнення кращих результатів, потрібно розширити секції МАНу.

Учні нашої школи традиційно є активними учасниками різноманітних творчих конкурсів. Цього року в конкурсі знавців української мови імені Петра Яцика на районному етапі маємо переможців- учня 9 класу Гінгіна Максима(, вчитель Криворчук Ю.М.), та Борищук Софію,ученицю 3 класу, яка здобула І місце (вчитель Наумець Л.Г.).

В 2014-2015 н.р. учениця 11 класу Гогот Мар’яна (вчитель Стучинська О.С.) посіла ІII місце у Всеукраїнському конкурсі з інформатики Екософт-2015, учениця 10 класу Безкоровайна Ольга (вчитель Кузьменко О.В.) відзначена за кращий виступ на у ІІ обласній конференції МАН у секції «Краєзнавство», учень 10 класу Костанецький Владислав (вчитель Максимчук Л.Ф.) посів ІІ місце у заочному конкурсі МАН «Юний математик», учениця 9 класу Петрук Тетяна (вчитель Кузьменко О.В.) посіла ІІІ місце у регіональному конкурсі «Ядерна енергетика і ми». В конкурсі Тараса Шевченка учениця 6 класу Глушман Ольга (вчитель Криворчук Ю.М.) зайняла ІІ місце. У районному конкурсі – захисті науково-дослідницьких робіт МАН учні школи здобули 4 призових місця (Стучинська О.С.,Колба О.В., Кузьменко О.В., Рудик В.І.), команда виступила із 100% результативністю.
Учні школи під керівництвом педагогів брали активну участь у конкурсах та олімпіадах. Діяльність музею закладу і його керівника Безкоровайної Г.Г. були відзначені обласними дипломами. Активізувалась участь у заочних конкурсах МАН – 6 учнів, з них 1 призер, 3 учнів школи взяли участь в конкурсі «Кришталева сова» і стали призерами (ІІ м. – 2 учні, ІІІ м. – 1 учень). 16 школярів були учасниками Всеукраїнської українознавчої гри «Соняшник», 14 із них вибороли дипломи І, ІІ ступенів. 10 учнів школи взяли участь в математичному конкурсі «Кенгуру», в результаті – 2 учні мають сертифікат «відмінний результат», 5 учнів – «добрий результат». 15 школярів взяли участь в конкурсі «Колосок», 2 учнів у конкурсі «МАН –Юніор ерудит», 4 (1 золота, 2 срібних 1 бронзова відзнака) - у конкурсі «Лелека», 21 - у конкурсі «Бобер» (з них 11 учнів відзначені сертифікатами 3 золотими 8 срібними). Крім того заклад відзначений у наказі управління освіти за результативну участь у конкурсі «Моя батьківщина – Україна». Учні взяли участь у конкурсах «Я –Європеєць», конкурсі проектів з правознавства «Права людини і їх реалізація в Україні», «Зоряний шлях».

Активно впроваджувались волонтерські проекти і заходи з патріотичного виховання. Серед них: «Напиши листа воїну», «Зігрій солдата», «Допомога онкохворим дітям з окупованих територій», флешмоб «Ми за мир», свято вишиванок. Духовий оркестр закладу провів два благодійні концерти на користь воїнів АТО.

У 2014-2015 н.р. учнів брали активну участь у спортивних змаганнях: спартакіадах з волейболу, баскетболу, гандболу, футболу, «Козацький гарт», в Олімпійському тижні, «Сокіл-Джура», де здобули загальне 3 місце і нагороджені 5 грамотами І-ІІІ ступенів.

В 2014-2015н.р. стабільно результативно виступили Дитячий духовий оркестр (керівник Лінник В.В.) і хореографічний колектив «Подолянчик» (керівник Шульга С.М.), які стали учасниками обласного конкурсу художньої самодіяльності. Солісти Борищук Софія і Герасимчук Діана (керівник Сташевська Н.С.) брали участь у районному етапі конкурсу.

Впродовж 2014-2015н.р. педагогічний колектив працював над виконанням основних положень Державної Національної програми «Освіта», «Творча обдарованість», «Вчитель».

За цей період в школі реалізовано проект «Педагогічний еверест », «Вчитель», «Наука-навчання», Проект «Школа успіху». 2 педагогів взяли участь у конкурсі «Вчитель року 2015», 6 учителів видали посібники на конкурс «Освіта Хмельниччини на шляху реформування». За участь у минулорічній виставці отримали обласні дипломи вчителі Сташевська Н.С.Дячук Т.А., і кафедра вчителів української мови Криворчук Ю.М., Петрук В.Д., Кислюк О.І., вчитель географії Кузьменко О.В. Вчитель початкових класів Наумець Л.Г. та вчитель іноземних мов Колба О.В. пройшли курси з мнемотехніки і отримали відповідні сертифікати. Вчитель географії Кузьменко О.В. пройшла курси в межах Україно-Польської програми «Уроки з підприємницьким тлом», отримала відповідний сертифікат, ї Дї урок надрукований у збірнику навчальних матеріалів з даної програми. Вчителі брали активну участь у фахових вебінарах. Вчитель Кузьменко О.В. популяризує свої надбання через власний блог. 15 вчителів пройшли курси підвищення кваліфікації при ХОІППО.

Педагоги школи активно працювали над модернізацією навчальних кабінетів. Кращими по підготовці до нового 2014-2015 н.р. визнано 8 кабінетів, що говорить про відповідальне ставлення завідувачів кабінетів до модернізації навчальних кабінетів, осучаснення форм та методів роботи з учнями. Кабінет історії (завідуюча Дячук Т.А.) та української мови (завідувач Криворчук Ю.М.) номіновані на участь у обласному конкурсі кабінетів.

В 2014-2015н.р. удосконалювалась результативність роботи шкільного парламенту (президент Безкоровайна Ольга ). На базі парламенту продовжили роботу міністерства освіти, внутрішніх справ, культури і спорту, продовжено педагогічний супровід роботи міністерств. Результативною була участь учнівського самоврядування в організації дозвілля учнів, проведення Свят «Козацькі розваги», «Творчий звіт оркестру», «День визволення села», «Осінній бал», святкуванні новорічних та різдвяних свят, свята жінок, в організації Дня учнівського самоврядування, «Свято останнього дзвінка».

Активно включилися учні, батьки та вчителі в конкурси «Учень року – 2015», «Клас року – 2015», «Класний керівник року 2015», де перемогу здобули в номінаціях:

«Клас року – 2015» - 10 клас

«Учень року – 2015» - Гогот Мар’яна

«Класний керівник – 2015» - Дячук Т.А.

Все це свідчить про належну роботу школи над реалізацією основного завдання, що випливає із Законів України «Про освіту» - створення умов для розвитку здібностей кожної особистості.

В 2014-2015н.р. результативною визнана методична робота в школі, що відзначалось у доповіді завідувача районним методичним кабінетом Мазур В.Д. на колегії управління освіти. Впродовж року цікаво і змістовно проведені предметні тижні, місячник передового педагогічного досвіду, декада «Я атестуюсь», захист методичних кейсів вчителів які атестуються. На базі закладу відбувся районний семінар вчителів математики, економіки і фізики.

За 2014-2015 н.р. поповнено матеріально-технічну базу закладу. Закуплено науково-методичної літературу, довідниково-енциклопедичної літературу, організовано підписку періодичних видань на суму 6 186 гривень. Придбано електронні посібники (диски) для виконання навчальної програми з основ здоров’я, історії, географії, української літератури (вч. Євтушок Ю.І., Дячук Т.А., Сидорчук А.А., Криворчук Ю.М., Петрук В.Д., Заступник з НВР, Кузьменко О..В. ).

Протягом 2014-2015 н.р.збудовано і дооблаштовано гаражі для шкільної техніки, реконструйовано вхід до котельні, замінено електричні опори, електричне оснащення котельні, їдальні, зроблено заземлення електричних приладів, закуплено частину нової посуди для їдальні. Облаштовано на території школи нові квітники, газони; облагороджено двір для відпочинку.

В січні 2015 було облаштовано кабінет психолога і також в цьому кабінеті встановлено нове вікно і в музеї, а в кабінет української мови встановлено новий телевізор.

Протягом року не було зафіксовано травмування під час навчального процесу і у побуті учнів закладу. Не фіксувались випадки правопорушень і злочинів, що свідчить про ефективність профілактичної роботи класних керівників і належний контроль з боку керівництва.

Однак, аналізуючи роботу педагогічного колективу за 2014-2015н.р. відзначаємо, що нереалізованим залишається потенціал щодо участі педагогів в районному, обласному конкурсі «Вчитель року». Потребує удосконалення система роботи з обдарованими учнями по підготовці їх до предметних олімпіад – серед призерів тільки один переможць. Кількість балів учнів – призерів не завжди відповідає показникам ІІ –ІІІ місць, що свідчить про їх конкурентну перевагу але недостатньо глибоку підготовку. Учні, які стали переможцями районного етапу олімпіад і МАН не підтвердили результатів у області. Учні, які навчаються на філологічному профілі не мали значних успіхів у відповідних олімпіадах, конкурсі МАН, конкурсах. Недостатньо ефективним був контроль з боку педагогів і адміністрації за відвідуванням відповідних сайтів учасниками дистанційних шкіл і консультпунктів. Існує потреба у залученні педагогів до популяризації власної діяльності на сайті закладу, через створення власних сайтів і блогів. Потребує оновлення бібліотека школи, поповнення кабінетів школи комп’ютерною технікою, дидактичними матеріалами. Назріла потреба заміни стелі спортивного залу, створення медіа центру на базі методичного кабінету школи, модернізації методичного кабінету школи. В школі існує певна система роботи щодо профільного навчання. У 8-9х класах проводиться допрофільна підготовка. У 8-ому класі - це курси за вибором та спецкурси, які допоможуть до 10 класу учням визначитися з профілем навчання. У 9 класі продовжено поглиблене вивчення української мови. 10, 11 клас філологічного профілю (українська філологія). Але хотілося б мати і результати профільного вивчення предметів, а саме переможців обласних конкурсів та олімпіад. При виборі варіативної складової у старших класах враховувались побажання учнів, батьків та матеріально-технічна база школи.

Великого значення у школі надається питанню адаптації 5-класників та першокласників. Перехід учнів від початкової школи до середньої та адаптація шести річок до навчання у школі – це завжди складно для дітей питання адаптації вивчалося психологом Дерезюк Н.О.. та розглядалося на засіданні педагогічної ради, яка проходила у формі психолого-педагогічного консиліуму по адаптації п’ятикласників та адаптація перших класівПлануємо і на наступний рік проводити психолого-педагогічний консиліум.



Виховна та позакласна робота


Метою виховної роботи навчального закладу було: національно-патріотичне виховання як складова частина всебічного виховання особистості. Класні керівники працювали над згуртуванням учнівських колективів, виконанням виховних планів роботи. Класні керівники планували свою роботу, виходячи з річного плану роботи школи. Педагоги школи глибоко усвідомлюють, що соціальна адаптація учнів, розуміння ними своїх прав та свідомого виконання обов’язків у значній мірі залежить від правильно визначених та обраних шляхів реалізації виховного процесу. Тому пріоритетними питаннями у виховній роботі школи залишається забезпечення всебічного розвитку особистості, сприяння її самовихованню й самореалізації, спрямування їх у своїй діяльності керуватися загальнолюдськими цінностями, глибоко розуміти традиції свого народу. У зв'язку з цим виховна діяльність школи була спрямована згідно напрямків:

• Превентивне виховання.

• Морально-етичне виховання.

• Художньо-естетичне виховання.

• Громадянсько-патріотичне виховання.

• Трудове виховання.

• Фізичне виховання і пропаганда здорового способу життя.

• Економічне виховання.

• Екологічне виховання.

Активізувалася робота по чергуванню класів – це 6-11 класи. Але ця робота поставлена не на належному рівні, тому що і звіти про чергування і висвітлення результатів чергування не були систематичними і якісними. Це питання має стати одним з основних в роботі учнівського самоврядування. Хоча потрібно відмітити комісію чергування (голова Безкоровайна О.).

Протягом 2014 – 2015 навчального року були проведені наступні загальношкільні виховні заходи:

- свято Першого дзвоника;

- тиждень фізкультури та спорту;

- свято квітів;

- свято врожаю;

- День вчителя

- акції «Кому потрібна наша допомога» (до Дня інвалідів). «Серце до серця», «Милосердя»; «Посади своє дерево».

- Андріївські вечорниці; день святого Миколая;

- Рейди «Школа – територія без тютюнопаління», «Канікули», «Дозвілля», «Урок»;

- Новорічні свята

- Місячник обдарованності;

- конкурси малюнків та творів «Маленький українець», «Я- України гордість і надія»;

- тиждень вшанування пам’яті Тараса Шевченка;

- День довкілля;

- День школи

- Свято Останнього дзвоника,

- Свято закінчення навчального року

- Свято Букваря

- Випускні вечори

У школі діє учнівське самоврядування. У складі діють кілька міністерств: «Міністерство освіти» (Гогот М.), « Міністерство книг » (Троян І.), «Міністерство охорони здоровя і спорту» (Загрубський В.), «Міністерство культури та відпочинку» (Швець В.), «Міністерство внутрішніх справ» (Панчук М.), «Міністерство милосердя» (Купець Б.). Силами активістів самоврядування, під керівництвом педагога-організатора Шульги С.М. та при допомозі вчителів, класних керівників було організовано шоденну перевірку стану чергування по класах, рейди «Шкільна форма», «Живи книго!», організовано збір макулатури, проведено конкурси стіннівок на профорієнтаційну тематику , шкільні вечори відпочинку. Дозвілля дітей у вечірній час було організоване згідно можливостей школи. Підсумок роботи шкільного самоврядування висвітлювався на шкільному стенді самоврядування. Потрібно налагодити роботу по звітуванню міністрів Великої учнівської ради. Потрібно продумати за якими критеріями оцінювати класні колективи, щоб мати змогу в кінці навчального року оцінити роботу в номінації «Клас року». Хотілося б відмітити роботу всіх класних керівників .



Правовиховна робота.


Правовиховна робота в навчальному закладі спланована та проводиться на належному рівні.У навчальному закладі з учнями організовано такі форми правового навчання і виховання:

- тематичні класні години

- лекції, бесіди на правову тематику

- анкетування.

- зустрічі з працівниками правоохоронних органів.

- уроки правознавства.

- олімпіади з правознавства.

- індивідуальні бесіди з важковиховуваними учнями.

- батьківські лекторії.

- відвідування проблемних сімей вдома.

Практичним психологом школи регулярно і ефективно проводяться бесіди та діагностичні досліджєення з учнями групи ризику та учнями, що потрапили у складні життєві умови. Та все ж за звітній період траплялись випадки протиправної поведінки учнів, зокрема тютюнопаління під час перерв, агресивна поведінка, пропуски занять без поважних причин. Проте, за рахунок постійної профілактичної роботи, співпраці з органами внутрішніх справ, на обліку в кримінальній міліції у справах неповнолітніх учні школи відсутні.

У школі працювала лекторська група «Юних правознавців» під керівництвом вчителя Дячук Т.А. Учасниками цієї групи булли прочитані ряд лекцій по класах.



Контрольно-аналітична робота

Контрольно-аналітична робота є невід’ємною складовою роботи адміністрації закладу і проводиться з метою надання методичної допомоги педагогічним працівникам.

Згідно плану роботи на рік контролю підлягала робота:

- вчителів, що атестуються;

- стан виховної роботи в 5-8 класах;

- стан викладання та рівень навчальних досягнень з іноземної мови,фізики, історії, початкових класах;

- стан викладання етики та образотворчого мистецтва;

- організація індивідуального навчання;

- стан ведення учнівських зошитів;

- стан ведення щоденників учнів 2-11 класів;

- стан ведення класних журналів, особових справ учнів, обліку запису інструкцій з техніки безпеки;

- виконання навчальних програм та планів;

- перевірка навичок читання в початкових класах;

- організація та проведення спецкурсів, курсів за вибором, факультативів;

- організація повторення навчального матеріалу з предметів іваріантної складової;

- директорські контрольні роботи;

- підготовка до ДПА та ЗНО.

Результати перевірки були висвітлені в довідках і узагальнені наказами по школі, рішеннями нарад при директору, педагогічних рад, донесені до відома вчителів, розроблені шляхи усунення недоліків перевірки.



Робота допоміжних служб


Допомогу педагогічному колективу надавала бібліотека закладу по підготовці заходів як з учнями так і з педагогами:

- виставки книг,

- бесіди по збереженню підручників

- бібліотечні уроки,

- поповнення бібліотеки подарунковими книгами,

- проведення рейдів «Живи, книго!».

Загальний фонд бібліотеки на кінець навчального року становить – 12684 із них: художня література – 5730 книг; підручники – 6986 книг.
В закладі на 0,5 ставки працює психолог. У цьому навчальному році це була Дерезюк Н.А, роботу якої можна відмітити з позитивної сторони, яка разом з адміністрацією надає відповідну допомогу класним керівникам вчителям та учням. В закладі на належному рівні організована робота психологічної та соціальної служби.

В навчальному закладі працює медсестра, що обслуговує не тільки учнів. а й вчителів, працівників, контролює своєчасне проходження медоглядів.
Щорічно після закінчення навчального року починає працювати пришкільний табір з денним перебуванням для обдарованих учнів та соціально-незахищених категорій. Користуючись нагодою, хочу подякувати начальнику табору Сташевській Н.С., вихователям та обслуговуючому персоналу.
Важко уявити роботу школи без обслуговуючого персоналу, до складу якого входить 12 чоловік. Дякуючи їх невтомним рукам територія нашого закладу завжди в належному порядку, вчасно проводяться ремонтні роботи.



Соціальний захист


Соціальна підтримка дітей пільгових категорій, що навчаються у школі, проводиться згідно з діючим законодавством. 2 рази на рік складаються та поновлюються списки учнів соціально -незахищених категорій. Кількість дітей у них становить:

• позбавлених батьківського піклування – 1;

• інвалідів – 4;

• сім ї, що опинилися в складних життєвих обставинах - 2 ;

• неповних сімей – 31, в них 38 дітей;

• багатодітних – 18, в них – 58 дітей..

Ці діти постійно перебувають у центрі уваги адміністрації школи. Для них була організована участь у новорічних заходах з подарунками, оздоровлення у пришкільному дитячому таборі. Деякі діти з пільгових категорій за благодійні кошти мали змогу оздоровитися у дитячому районному таборі.



Профорієнтаційна робота


Завдання профорієнтаційної роботи цілком збігається із завданнями загальноосвітньої школи, визначеними Законом про освіту. Це підготовка учня до обґрунтованого вибору професії, що задовольняє як особисті інтереси, так і суспільні потреби. Вона містить такі види профорієнтаційної діяльності:

- професійна інформація (учні отримали роздатковий матеріал про професії, які користуються найбільшим попитом на ринку праці; проведено просвітницькі заходи, які дали змогу розширити знання учнів про світ професій; працює інформаційний портал);

- професійне виховання (учні старшокласники навчились складати резюме; ознайомилися з законодавством України про працю неповнолітніх; практичний психолог ознайомив дітей з основними питаннями, що можуть бути поставлені при співбесіді та телефонній розмові метою яких є працевлаштування).

Профорієнтаційна робота має бути спрямована на формування психологічної готовності учня до трудової діяльності. Важливо заздалегідь дізнатися, чи відповідають професійні інтереси випускників їх здібностям та особливостям характеру.

Серед учнів 9 класу у лютому місяці 2015 року було проведено діагностування за методикою Голанда, яка є важливим та дуже корисним етапом профорієнтаційної роботи. Методика виявляє не тільки професійний тип особливості, але її характерологічні властивості, допомагає учневі усвідомити свої потенційні можливості та перспективи професійної діяльності. Також батькам випускників 9 класу було запропоновано анкету, яка мала на меті дослідити побажання саме батьків.

В ході допрофільної діагностики було проведено в 7 класі методику «диференційно-діагностичний опитувальник» (ДДО) за Климовим, яка має на меті встановити професійний тип особливості. Також батьки мали змогу виразити свої думки та побажання через «Анкету для батьків 7 класу». Завдячуючи цій роботі, ми маємо певні результати, за якими будемо будувати роботу на наступний навчальний рік.

Для учнів 10-11 класів було запропоновано пройти методику на визначення рівня креативності Торренса та методику на визначення рівня інтелектуального розвитку Фурмана, які значно доповнили дослідження за 2013/2014н.р.

Очевидно, що не тільки практичний психолог працює в даному напрямі. Питаннями професійного вибору займаються і класні керівники. Принципово важливо є питання про конструктивну взаємодію фахівців, які працюють у різних професійних напрямах усередині школи (не дивлячись на те, що кожний має свою професійну специфіку). Такої взаємодії можна досягти за допомогою організації та підготовки спільних заходів. Школу протягом року приїздили представники навчальних закладів І-ІV рівнів акредитації з профорієнтацією



Співпраця з батьками


Виховання учня в школі і сім’ї – щоденний нерозривний процесс і оскільки це спільна справа сім’ї і школи, то звичайно велика увага приділяється роботі з батьками. Тому педагогічний колектив працює у тісній співпраці з батьківським колективом з метою створення найсприятливіших умов для самореалізації та розвитку школяра. Батьки є соціальним замовником школи, а тому беруть активну участь у навчально-виховному процесі. Вони є учасниками позакласних заходів, пов’язаних з професіями, світом захоплень, родинними святами. Класні керівники тісно співпрацюють з сім’ями своїх вихованців: відвідують дитину вдома, спілкуються з родиною. Свої спостереження заносять до щоденника психолого-педагогічних спостережень.

У 2014/2015 році проведено 3 засідання шкільного батьківського комітету; 2 загальношкільних батьківських зборів, на яких з лекціями виступили директор та практичний психолог. Класні батьківські збори проходять 1 раз на четверть. На всіх зборах піднімаються ті питання, які в даний час є найбільш актуальними.

За рішенням загальношкільного батьківського комітету на благодійний рахунок закладу надходять кошти від батьків: 10 гривнів щомісяця.
Хочу подякувати батькам за надання благодійної допомоги закладу. За всі надходження та їх використання у вересні на перших загальношкільних батьківських зборах звітуємо.



Збереження і зміцнення здоров’я учнів та працівників


Медичне обслуговування учнів та працівників школи організовано відповідно до нормативно-правової бази. Для якісного медичного забезпечення учнів та вчителів у закладі обладнаний медичний пункт, де працює шкільна медична сестра, яка організовує систематичне та планове медичне обслуговування учнів, забезпечує профілактику дитячих захворювань. Щорічно на базі районної лікарні а також в місцевого сімейного лікаря діти проходять медичне обстеження. . Відповідно до результатів медичного огляду дітей, на підставі довідок лікувальної установи у школі формуються уточнені списки учнів підготовчої, основної групи та групи звільнених від занять фізичною культурою на навчальний рік. Відповідно цих списків видається наказ по школі. Медичне обслуговування працівників школи організовано також на базі районної лікарні. Вони щорічно проходять поглиблений медичний огляд у липні-серпні за графіком кабінету профогляду медичної установи. Працівники їдальні проходять медичні огляди два рази на рік. Огляди відбуваються за рахунок держбюджету. Проходження медичного огляду фіксується в санітарних книжках установленого зразка, які реєструються і зберігаються у медсестри школи. До початку роботи пришкільного оздоровчого табору працівники теж проходять медичний огляд.
Важливим аспектом збереження здоров’я учнів є створення умов для раціонального харчування дітей протягом перебування у школі. Організація харчування учнів закладу регламентується законами України «Про освіту» (ст. 25), «Про загальну середню освіту» (ст..22), «Про охорону дитинства» (ст. 5), Постановою Кабінету Міністрів України від 22.11.2004 № 1591 «Про затвердження норм харчування у навчальних та оздоровчих закладах», іншими нормативними документами. Згідно з вищезазначеними документами, учні 1-4 класів забезпечуються гарячим одноразовим харчуванням, а також за батьківські кошти та завдяки урожаю з ділянки харчуються учні 5-11 класів та група прожовженого дня. Гаряче харчування учнів 1-4 класів відбувається згідно графіку на 2-3 перервах у їдальні школи.

При плануванні роботи на наступний н.р. потрібно включити такі оздоровчі заходи як проведення бесід з лікарями районної лікарні, показ відеофільмів про шкоду куріння, наркотиків, алкоголю, пропаганду здорового способу життя, виступи шкільної медсестри на батьківських зборах, у класах. У планах виховної роботи кожного класного керівника є розділ «заходи по збереженню життя і здоров’я дітей», де запланована певна робота оздоровчого характеру з класом.

Цікаво і змістовно відбулося оздоровлення молодших школярів та дітей соціально-незахищених категорій, обдарованих у пришкільному таборі . в 2015 році вихованцями табору стали 78 учнів школи. Під час оздоровлення у таборі проведено цікаві масові заходи.



Стан охорони праці та безпеки життєдіяльності


Робота з охорони праці, безпеки життєдіяльності, виробничої санітарії, профілактики травматизму дітей у побуті та під час навчально-виховного процесу визначається у діяльності педколективу як одна із пріоритетних і проводиться відповідно до Законів України «Про охорону праці», «Про дорожній рух», «Про пожежну безпеку», Державних санітарних правил і норм улаштування, утримання загальноосвітніх навчальних закладів та організацій навчально-виховного процесу, та інших численних нормативних актів, які регламентують роботу школи з цих питань. Стан цієї роботи знаходиться під постійним контролем адміністрації школи. Наказом по школі призначається відповідальний за організацію роботи з охорони праці та безпеки життєдіяльності у закладі, це ЗНВР Кузьменко О.В.. створено службу з охорони праці, сплановані заходи.

На початку навчального року, напередодні канікул та святкових днів проводяться інструктажі з безпеки життєдіяльності серед учнів, відпрацьована програма вступного інструктажу. Проводяться цільові інструктажі з учнями перед екскурсіями, походами, спортивними змаганнями. У школі в наявності необхідні журнали з реєстрації всіх видів інструктажів з питань охорони праці. Кожна класна кімната, кабінет має необхідний перелік документації з питань безпеки життєдіяльності. Також у приміщеннях школи розміщено кілька стендів по безпечній поведінці. Питання охорони праці та попередження травматизму постійно знаходиться на контролі в адміністрації. Контроль за проведенням інструктажів перед екскурсіями, поїздками, змаганнями покладений на ЗВР Сташевську Н.С., яка фіксує їх у спеціальному журналі. Контроль за іншими видами інструктажів на голову комісії з охорони праці

Вивчаючи стан травматизму серед учнів, можна відмітити, що в навчальному закладі здійснюється належна робота щодо попередження нещасних випадків, створення безпечних умов навчання. В І семестрі зафіксовано 1 випадок травмування учнів, та в ІІ семестрі – 1. В школі розроблено низку заходів щодо попередження травматизму учнів, проведена відповідна робота з учнями та учителями. Причини виникнення травм з’ясовуються, аналізуються, відповідно до цього складаються акти та проводяться профілактичні заходи.



Фінансово-господарська діяльність

Будівля школи прийнята в експлуатацію 46 років тому. Але незважаючи на вік та зношеність, адміністрація школи разом з колективом вчителів, працівників, батьків постійно працює над удосконаленням матеріально-технічної бази, підтриманню її у робочому стані. Фінансування потреб школи проводиться централізованою бухгалтерією управління освіти Шепетівської районної ради. Бухгалтерією здійснюються проплати за спожиті школою енергоносії. Завдяки злагодженості відповідальних за економію працівників, школа не виходить за ліміти спожитих енергоносіїв. Проте система опалення знаходиться у передаварійному стані і потребує негайних капітальних ремонтів. Це необхідність нового котла, нагальним постає питання перекриття даху школи та заміна стелі у спортивному залі, терміново потрібна нова електроплита для шкільної їдальні.

За батьківські та благодійні кошти здійснюється ремонт шкільної оргтехніки (а це комп’ютерний клас і принтери для адміністративних потреб), поточні ремонти коридорів школи, закупівля миючих дезінфікуючих засобів для харчоблоку та коридорів. За рахунок батьківських коштів здійснено ремонти та підготовку класних кімнат до навчального року. Велика подяка батькам за розуміння наших потреб, особливо головам батьківських комітетів та класним керівникам 1-11 класів.

Приділяється достатньо уваги естетичному вигляду навчального закладу. Наші 11-класники подарували школі нові стенди для музею.
Подвір’я школи завжди прибране, доглянуте. На квітниках щороку висаджуються квіти, які протягом літа доглядаються учнями школи, своєчасно обрізаються дерева, кущі, біляться бордюри. Обслуговуючим персоналом та учнями старших класів проводиться скошування трави на газонах, в саду, винесення та періодичне вивезення сміття з території школи. На І та ІІ півріччя 2015 року виписана підписка всіх фахових журналів.



Управлінська діяльність


Управління школою здійснюється згідно річного плану роботи школи, плану внутрішкільного контролю та календарних планів вчителів-предметників і планів виховної роботи класних керівників. Така система планування, що відпрацьована у школі і заснована на взаємодії всіх ланок, підрозділів та учасників навчально-виховного процесу, забезпечує координацію їх діяльності, єдність вимог, контролю та взаємоконтролю в процесі роботи, сприяє досягненню ефективності та вдосконаленню навчально-виховного процесу й забезпечує планомірний розвиток школи.

У навчальному закладі в наявності усі нормативно-правові документи, що регламентують діяльність загальноосвітнього навчального закладу. З підключенням школи до мережі Інтернет стало можливим користуватися матеріалами сайтів Міністерства освіти і науки України, головного управління освіти, сайтами обласних інститутів післядипломної освіти, інших закладів освіти, що дає можливість оперативно й мобільно користуватися достовірною інформацією вчителям і адміністрації школи, вчасно знайомитися з новими документами та, навіть, їх проектами.
Контроль - це важлива, складна та об’єктивно необхідна функція управління. У школі ефективність здійснення контролю зумовлює якість реальних і подальше прогнозування бажаних показників розвитку закладу освіти, його навчально-виховного процесу та діяльності всього шкільного колективу. Контроль дозволяє тримати в полі зору управління найважливіші питання школи, своєчасно реагувати на відхилення від норми та на негативні явища, знаходити невикористані резерви, підтримувати оптимально трудову атмосферу в колективі. У школі адміністрацією використовується багато різних форм контролю за станом навчально-виховного процесу і в першу чергу, таких традиційних як вивчення викладання стану предметів та виконання навчальних планів та програм, перевірка класних журналів, щоденників, зошитів тощо. Аналіз результатів внутрішньошкільного контролю знаходить відображення у рішеннях педагогічної ради школи, відповідних наказах по навчальному закладу. Крім контролю за рівнем знань та навчальних досягнень учнів проводяться систематичні дослідження стану відвідування занять та стану навчальної дисципліни. За результатами моніторингу адміністрація школи приймає певні управлінські рішення щодо конкретних учителів та учнів.

Враховуючи сучасні вимоги, стиль керівництва школою більш близький до демократичного, так як більшість рішень приймаються на основі врахування думки колективу й інтересів справи, створюється такий мікроклімат, коли успіхи кожного сприймаються позитивно, ініціатива й самостійність підтримується, повноваження делегуються. У своїй роботі дуже хочу, щоб були з колегами партнерські стосунки, адже ми робимо одну справу і маємо бути зацікавлені в цьому. Проблеми обговорюються й виробляються різні варіанти рішення, з них обирається найбільш оптимальний, затверджується і в подальшому здійснюється. Основними формами спілкування є наради, індивідуальні бесіди, інформування. Контроль здійснюється не заради пошуку винних, а заради позитивного кінцевого результату. Дуже хочу всім подякувати за підтримку та розуміння!


Дякую за увагу!
Переглядів: 691 | Додав: SOS | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Пошук
Календар
«  Червень 2015  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930